Twój koszyk jest pusty ...
PolskiAngielski
» Wysyłka

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Dodaj opinię


Sklep wydekorowani.pl - opinie klientów

Opinie o produktach

Wysyłka

wydekorowani.pl
 Koszty i terminy wysyłki
 
Rodzaj wysyłkiCzas realizacjiCena
Kurier GLS2 dni od zaksięgowania wpłaty17,00 zł
GLS pobranie2 dni od zaksięgowania wpłaty22,00 zł
Poczta Polska2-3 dni od zaksięgowania wpłaty13,00 zł
Odbiór osobisty1-2 dni roboczychBezpłatnie
 
  • Maksymalna waga paczki to 30 KG. W przypadku większych zamówień prosimy o kontakt w celu uzgodnienia ceny wysyłki.
  • Pocztą Polską wysyłamy maksymalnie jedną sztukę.
  • Przesyłki nadajemy firmą kurierską GLS lub Pocztą Polską.
  • Przewidywany czas dostawy to zazwyczaj 24h od momentu nadania paczki.
  • Kurierzy GLS oraz Poczta Polska pracują w dni robocze od 8 - 17.
  • Przed doręczeniem przesyłki kurier może się z Państwem kontaktować telefonicznie jednak nie możemy tego zagwarantować - kurier nie ma takiego obowiązku.
  • Po wysłaniu paczki wysyłamy do Państwa mail z numerem przesyłki której "losy" można śledzić na stronie GLS.
 

Telefony kontaktowe i lokalizacja przesyłki
 
Jeśli przesyłka się opóźnia proponujemy sprawdzenie lokalizacji przesyłki:

►  ZLOKALIZUJ PRZESYŁKĘ GLS

►  ZLOKALIZUJ PRZESYŁKĘ POCZTY POLSKIEJ

lub kontakt z GLS lub Pocztą Polską, pod numerami telefonów:

alt
Infolinia GLS
Telefony stacjonarne: (+48) 801 333 444
Telefony komórkowe: (+48) 438 420 600

alt
Infolinia Poczta Polska
Telefony stacjonarne: (+48) 804 262 262
Telefony komórkowe: (+48) 468 148 220
 

Zwroty i reklamacje
 
  • Każdy produkt przed wysłaniem paczki do Państwa jest przez nas wnikliwie sprawdzany, aby wykluczyć wszelkie wady i niedociągnięcia produktu, jednak proszę pamiętać, że jesteśmy tylko ludźmi i zawsze może zdarzyć się że coś przeoczymy - za co z góry przepraszamy.
  • Przykładamy wielką wagę do spakowania paczki tak aby dotarła do Klienta w całości (przedmioty są opakowane, wewnątrz paczki jest wypełniacz, całość pakujemy w sztywne i trwałe kartony).
  • Każda paczka nadana firmą kurierską GLS jest ubezpieczona oraz dla bezpieczeństwa oklejona z zewnątrz naklejką „ostrożnie szkło”.
  • Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot odbywa się na koszt zwracającego. Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego towaru paragonu/faktury lub oświadczenia odstąpienia od umowy.
  • W przypadku pomyłki i wysłania innego przedmiotu niż był w zamówieniu zwracamy koszty odesłania towaru, oraz wysyłamy na swój koszt towar zgodny z zamówieniem.
  • W przypadku zwrotu/reklamacji nie odbieramy przesyłek wysłanych "za pobraniem", lub związanych z jakimikolwiek kosztami odbioru.
  • Uwaga: Prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera/listonosza w przypadku gdy paczka dotrze do Państwa uszkodzona, a także kontakt z naszym sklepem.
  • Wszystkie ewentualne zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres naszego magazynu tj. KaDeeS ul. Nowopogońska 205, 41-253 Czeladź-Piaski.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl