Twój koszyk jest pusty ...
PolskiAngielski
1 » 2 » 3 » Mata do ćwiczeń Jogi Fitness Antypoślizgowa 4

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Dodaj opinię


Sklep wydekorowani.pl - opinie klientów

Opinie o produktach

Zestaw obiadowy jest bardzo dobrze wykonany, a zarazem ładny. Wszystko dobrze zapakowane więc nic nie uległo zniszczeniu ani chociaż wyszczerbieniu. Paczkę otrzymałam szybko i do drzwi. Polecam serdecznie!
Ocena produktu 5/5
mata do jogi pilatesmata antypoślizgowa fitnessmata do ćwiczeń w opakowaniu
mata do jogi pilatesmata antypoślizgowa fitnessmata do ćwiczeń w opakowaniu

Mata do ćwiczeń Jogi Fitness Antypoślizgowa

Dostępność:Dostępny / w zależności od koloru, wzoru

Czas wysyłki:3 dni

Koszt wysyłki:od 13,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka kurierska - 17,00 zł
Pocztex Kurier48 - 13,00 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - 22,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy:AU2546

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja

Cena: 27,90 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Joga
  • Recenzje produktu (0)

Mata Shock Athletic - High Impact

 
  • Nie wchłania wilgoci, jest antypoślizgowa, zwijana.

  • Idealna do Jogi i Pilates

  • Łatwa w utrzymaniu czystości i transporcie.

  • Wysoka elastyczność użytego materiału umożliwia bardzo łatwe przenoszenie oraz przechowywanie maty.

  • Mata Shock Athletic - High Impact wykonana została z wysokiej jakości neoprenu dlatego przy intensywnym i ekstremalnym użytkowaniu zachowuje pierwotną formę i wygląd.

  • Znajdzie zastosowanie nie tylko podczas ćwiczeń jogi czy fitness, ale również podczas ćwiczeń ogólnorozwojowych i rehabilitacyjnych.

  • Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i wygodę z naszymi antypoślizgowymi matami najwyższej jakości!

  •  Wymiary: 173 x 61 cm

  •  Powierzchnia antypoślizgowa


    KOLOR: CZERWONY
 

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i wygodę z naszymi antypoślizgowymi matami najwyższej jakości!

Joga to propozycja dla tych, którzy chcą poprawić kondycję ciała i ducha. Trening jogi to nie tylko znakomity sposób na odchudzanie i metoda na stres. Ćwiczenia jogi przynoszą ulgę w wielu dolegliwościach. Jogę można praktykować w zorganizowanych grupach pod okiem instruktora, w szkołach jogi lub klubach fitness. Jednak najlepsze rezultaty osiągają ci, którzy ćwiczą codziennie w domu. Poniżej znajdziecie wskazówki i przykładowe pozycje jogi dla początkujących.

alt


Joga dla początkujących

Co daje joga? Po pierwsze, pomaga opanować stres, odpręża i wycisza. Po drugie, pomaga uzyskać zgrabną sylwetkę. Po trzecie, przynosi ulgę w takich dolegliwościach, jak: bóle pleców, bezsenność, nadciśnienie tętnicze, problemy z oddychaniem, żylaki. Zdaniem wielu kobiet ćwiczenia jogi wspomagają spalanie tłuszczu.
Do rozpoczęcia treningu nie trzeba wiele. Wystarczą chęci, mata do jogi oraz wolna chwila w ciągu dnia. Cichy kącik na pewno też się znajdzie. Pierwsze widoczne rezultaty przyjdą po miesiącu regularnego treningu. Jednak już po pierwszym dniu praktyki jogi odczujesz zdecydowaną poprawę ducha i zrobisz pierwszy krok w kierunku lepszego poznania swojego ciała. 
Trening jogi wymaga: regularności, dokładności i radości z wykonywanych ćwiczeń. Traktuj jogę jako przyjemną formę spędzania wolnego czasu, a nie przymus. Wprawdzie przełamywanie "niechcenia" to świetny sposób na kształtowanie charakteru i wyzbycie się słomianego zapału, jednak codzienne zmuszanie się do treningu mija się z celem. A ćwiczyć należy 2 razy dziennie. Najlepiej zacząć od sesji 15-minutowych, a z czasem wydłuż je do 20, 25 lub 30 minut. Sesje godzinne i półtoragodzinne pozostaw na później, gdy dobrze opanujesz podstawy jogi. Zbyt długie sesje na początku przygody z jogą mogą cię zniechęcić, gdyż pierwsze próby przyjęcie pozycji jogi nie należą do najłatwiejszych. Przygotuj się odpowiednio do treningu: wyłącz telewizor i radio, przewietrz pokój i załóż luźny strój. Zdejmij biżuterię, buty i skarpetki. Na podłodze rozściel koc lub matę. Pamiętaj o spokojnym, miarowym oddechu przez nos.

 

Zalecenia terapeutyczne:

  • astma

  • niweluje wady postawy i negatywne efekty siedzącego trybu życia

  • wzmacnia i uelastycznia mięśnie pleców

  • dyskopatia lędźwiowa, bóle pleców (najlepiej wykonywać pozycję powoli, płynnie, pod okiem nauczyciela)

  • problemy z trawieniem

  • zmniejsza dolegliwości związane z rwą kulszową


Korzyści:

  • otwiera klatkę piersiową

  • stymuluje układ trawienny

  • zwiększa ruchomość kręgosłupa

  • dodaje energii,

  • wzmacnia ciało

  • wzmacnia mięśnie pleców, pośladki

  • rozciąga kręgosłup, klatkę piersiową, mięśnie brzucha

  • pomaga pozbyć się stresu i zmęczenia

  • poprawia pracę serca i płuc

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl